CRM FUNKTIONER

Global CRM består af moduler, der kan aktiveres og deaktiveres for at opfylde dine præcise behov.

CRM systemet giver også mulighed for, at foretage implementerings processen trinvis, så tempoet passer helt til jeres virksomhed og medarbejdere. Nedenfor kan du læse om de enkelte moduler.

Pipeline Management

Pipeline Management

Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Global CRM’s er brugertilpasset. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.

Kunde og Kontakt Database

Kunde og Kontakt Database

Global CRM er som en database over kunder og kontakter. En database hvor alle medarbejdere registrere ændringer og et opdateret overblik over kunder og historikken på dem

Tilbud og Faktureringssystem

Tilbud og Faktureringssystem

Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.

Projektstyring

Projektstyring

Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.

Helpdesk System

Helpdesk System

Giv den bedste kundeservice med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.

Integration af CRM

Integration af CRM

I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv den handling der skal trigger et workflow og den opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.

Exchange / Office 365 / Gmail

Exchange / Office 365 / Gmail

Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite. Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning.

Historik giver viden – viden øger omsætning

CRM systemer giver ikke i sig selv højere omsætning. Det gør til gengæld den historik der opbygges i CRM systemet. Af historikken, kan I trække uvurderlig viden om jeres kunder, ud af CRM systemet. Det er denne viden, som øger omsætningen, fordi I handler på baggrund af faktiske data.

TRIN I

IMPLEMENTERINGENS PROCESSEN

Analyse

Analyse af virksomheden og jeres behov. Her snakker vi sammen om, hvad I har behov for og hvilke elementer vi skal have sat op til jer.

Implementering

Vi sætter systemet op til jer efter jeres ønsker og behov. Sammen gennemgår vi systemet og I kan blive undervist hvis der er et behov. Vi tilretter, sletter og tilføjer så I bliver helt tilfredse med jeres opbygning.

Support

Hos Global CRM er alt support dansk - og vi kender alle jeres opsætning så vi kan give jer den bedste support - naturligvis på dansk. Supporten er ofte online og det kan foregå præcis hvornår det passer jer.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.