INDIVIDUEL TILPASNING

Et af punkterne hvor Global CRM skiller sig ud fra andre CRM systemer, er ved den høje grad af individuel tilpasning. Gå ikke på kompromis – dit CRM system skal tilpasses din virksomhed!

Tilpas CRM systemet så det bliver skræddersyet til netop din virksomheds behov. Du kan helt selv (eller lade vores supportere hjælpe dig) slette og oprette felter i dit CRM system. Fjern alt overflødigt, som ikke er relevant for din virksomhed, uanset om det er enkelte felter, eller hele moduler/funktioner i systemet.

Når alt overflødig er slettet, kan du opbygge systemet, med de felter og funktioner, som specifikt er vigtige for jeres salg og virksomhed. Vær opmærksom på, at individuel tilpasning også kan have udfordringer – vælger man for mange funktioner i CRM systemet kan den individuelle tilpasning medføre ekstra arbejde i den proces der burde gøre virksomhedens arbejde simplere. 

ET CRM SYSTEM SKAL VÆRE AKTUELT, HVERKEN MERE ELLER MINDRE

En af nøglerne til en succesfuld CRM implementering, ligger i at CRM systemet skal opfattes som et hjælpeværktøj for de relevante dele af virksomheden. 

Systemet skal være bedre og hurtigere end det I gør idag. Systemet skal være nemt at bruge og det skal være relevant.

Netop relevans er vigtigt i den daglige brug.

Systemets brugere skal ikke navigere rundt i en masse knapper, felter og funktioner som alligevel aldrig bliver brugt. Det er blot støj. Det er nemt at blive opslugt i et funktionskapløb, når man kigger efter et CRM system. Du gør ikke dine brugere nogen tjenester ved at købe “diamantpakken” med yderligere 5 tilvalg, hvis I reelt kan nøjes med “Basispakken”

Begrænsning er også kunsten når du opretter nye felter og opbygger dit CRM system. Det er en hårfin balance at holde dit CRM system relevant, overskueligt og nemt at bruge. Derfor er muligheden for individuel tilpasning ekstremt vigtig, men …

… KEEP IT SIMPLE

Pipeline Management

Pipeline Management

Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Global CRM’s er brugertilpasset. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.

Kunde og Kontakt Database

Kunde og Kontakt Database

Global CRM er som en database over kunder og kontakter. En database hvor alle medarbejdere registrere ændringer og et opdateret overblik over kunder og historikken på dem

Tilbud og Faktureringssystem

Tilbud og Faktureringssystem

Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.

Projektstyring

Projektstyring

Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.

Helpdesk System

Helpdesk System

Giv den bedste kundeservice med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.

Integration af CRM

Integration af CRM

I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv den handling der skal trigger et workflow og den opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.

Exchange / Office 365 / Gmail

Exchange / Office 365 / Gmail

Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite. Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.