PIPELINE MANAGEMENT

Pipeline management i Global CRM er en struktureret og systematisk bearbejdning af dine leads og salgsmuligheder. CRM Systemet giver dig et komplet overblik over din pipeline.

CRM systemet bliver skræddersyet til din virksomhed. Du starter med at individualisere din pipeline oversigt i Global CRM. Så passer den nøjagtigt til de salgsfaser, dine kunder gennemgår i din salgsproces.

En opdateret pipeline hjælper også resten af virksomheden. Er du fx i en produktionsvirksomhed, vil præcise salgsforecasts komme produktionen til gode. Med alle data lagret i din pipeline, er dine kunder sikret den bedste service. Dine kunder serviceres kompetent af dine kollegaer i dit fravær. Det giver værdi for din kunde.

Med overblik over din pipeline følger nye muligheder. Bl.a. mulighed for at prioritere din tid og ressourcer korrekt. Få fokuseret dit salg på dine vigtigste kunder. Brug din sparsomme tid korrekt ved at prioritere, den del af din pipeline, som giver mest værdi til din virksomhed.

VIRKSOMHEDENS SALGSPROCES INTEGRERES DIRKETE I GLOBAL CRM

Med Global CRM har du et komplet overblik over dine aktive salgsmuligheder. Du kan nemt opdatere din pipeline og rykke dine salgsmuligheder fra en salgsfase til den næste. En opdateret pipeline giver dig mere nøjagtige salgsforecasts og ro på din økonomiske bagsmæk.

Styrken i et CRM system ligger i historikken. Efterhånden som I dagligt indtaster data i Global CRM, opbygger I værdifuld viden. Træk statistik på hvornår I vinder jeres salgsmuligheder og hvornår i salgsprocessen I taber dem. I kan altså indsamle specifik viden og optimere jeres salgsproces, så I fremover står stærkere i hver enkelt salgsfase.

“Trække statistik” – kan det lyde mere kedeligt?

Nej, det er hverken spændende eller sexet – men det virker. Til gengæld har vi automatiseret det for dig. Opsæt din rapport en enkelt gang efter dine ønsker og vælg dernæst hvor ofte du vil modtage rapporten. Global CRM systemet sender nu automatisk din rapport direkte i din e-mail indbakke. Du slipper for det kedelige og har fokus på resultaterne.

Pipeline Management

Pipeline Management

Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Global CRM’s er brugertilpasset. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.

Kunde og Kontakt Database

Kunde og Kontakt Database

Global CRM er som en database over kunder og kontakter. En database hvor alle medarbejdere registrere ændringer og et opdateret overblik over kunder og historikken på dem

Tilbud og Faktureringssystem

Tilbud og Faktureringssystem

Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.

Projektstyring

Projektstyring

Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.

Helpdesk System

Helpdesk System

Giv den bedste kundeservice med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.

Integration af CRM

Integration af CRM

I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv den handling der skal trigger et workflow og den opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.

Exchange / Office 365 / Gmail

Exchange / Office 365 / Gmail

Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite. Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.