FAQ
Find hjælp på egen hånd i vidensdatabasen, som indeholder svar på de spørgsmål vi får stillet oftest.
Uanset om du er Gør-Det-Selv-typen, blot har brug for lidt sparring og vejledning eller helt giver slip på tøjlerne og lader os varetage tilpasningen af dit CRM system – så har vi en supportløsning til dit behov.
Har du generelt godt styr på IT, har arbejdet med CRM tilpasning tidligere eller ved du hvad backend er i fx WordPress eller lignende systemer – så kan du sagtens selv klare vedligeholdende ændringer og vil sikkert kunne nøjedes med at bruge nogle af vores videoguides som ligger frit og gratis tilgængelig på vores YouTube Kanal.
Sidder du fast, skal have et godt råd eller lidt vejledning, så er vores supporter altid klar med et svar. Udfyld en ticket nedenfor – det er ganske gratis.
Vi hjælper gerne med alle henvendelser også selvom det bliver til mere end gode råd og vejledning. Her har du muligheden for at købe et “Service Klippekort”, så du frit kan anvende supporten, lige så meget som du lyster – med sikkerhed for omkostningerne ikke løber løbsk, for du ved allerede hvor mange klip du har tilbage.
Klik på dette link: https://remotedesktop.google.com/support
Vi kan ikke forbinde til din maskine uden din viden. Så snart forbindelsen afbrydes til vores supporter, vil den 12-cifrede kode automatisk ændre sig og vi har derfor ikke længere adgang til maskinen.
Gå til https://accounts.google.com
Login med flg oplysninger:
Mailadresse: supglobalcrm@gmail.com
Password: Supportcrm1
Klik på dette link: https://remotedesktop.google.com/support
Vi kan ikke forbinde til din maskine uden din viden. Så snart forbindelsen afbrydes til vores supporter, vil den 12-cifrede kode automatisk ændre sig og vi har derfor ikke længere adgang til maskinen.
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.