Tilbud og Faktura- system

BRUGER DU WORD ELLER EXCEL NÅR DU SKAL LAVE ET TILBUD? SÅ ER GLOBAL CRM SYSTEMET FOR DIG
I Global CRM opsætter du en PDF-skabelon helt efter dine egne ønsker og så er du klar til at afgive tilbud.

I Global CRM opsætter du en PDF-skabelon helt efter dine egne ønsker og så er du klar til at afgive tilbud.

CRM systemets tilbuds modul kan bl.a. håndtere flg.:

Flere valutaer
Moms og rabat pr. varelinje eller samlet
Procentvise rabatter eller direkte prisnedsættelse
Lagerstyring (nedskriver lagerbeholdning ved salg)
Gebyrer eller fx. fragt
Differentieret moms og afgifter
Det gør selv kompliceret tilbudsgivning til en leg der kan klares på 2-3 minutter.

Accepterede tilbud konverteres nemt til enten en ordrebekræftelse eller en faktura med få museklik. Alle afgivne tilbud lagres naturligvis på kundens stamkort. Så har du og kollegaer nem adgang til tidligere afgivne tilbud og faktureringer.

Med Global CRM som tilbud og faktureringssystem, sparer I ikke kun tid. Værdifuld data lagres også i CRM systemet, til brug for senere analyse af tilbudsfasen – således kan I optimere jeres pipeline.

DIT FAKTURERINGS-SYSTEM GIVER DIG NYE MULIGHEDER

Med Global CRM har I samlet virksomhedens informationer i et system. Alt viden om kunden, salg og historik i et og samme system. I Global CRM har I alt viden om kunden for at kunne optimerer jeres salg og kundeservice. 

Flytter bogholderiet nu ind i salgsafdelingen? Det lyder næsten sådan og det er faktisk ikke helt forkert. Idag flytter I fakturerings informationer ind i jeres ERP/bogføringssystem. Dermed adskiller I faktisk salgshistorik fra kundekortet og dermed mister I værdifuld viden om kunden. Det bliver i hvert fald vanskeligere for salgsafdelingen at bruge salgshistorikken til mer- eller komplementær salg.

Det kan sammenlignes med visitkort. De er vigtige. men ligger de på dit skrivebord er de adskilt fra din pipeline og gør ingen gavn. Er kortene i stedet indtastet i CRM systemets pipeline, indgår de som potentielle salgsmuligheder.

På samme måde får du ikke det optimale ud af din salgshistorik, hvis den er placeret i et andet IT-system og dermed adskilt fra kundekortet.

I Global CRM har du mulighed for trække rapporter. De kombinerer salgshistorik og kundeoplysninger, så du kan få mere viden om dine kunder og deres adfærd samt købemønstre.

Viden du skal anvende på kunderne i samme segment, til at generere nye salgsmuligheder til din pipeline.

Pipeline Management

Pipeline Management

Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Global CRM’s er brugertilpasset. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.

Kunde og Kontakt Database

Kunde og Kontakt Database

Global CRM er som en database over kunder og kontakter. En database hvor alle medarbejdere registrere ændringer og et opdateret overblik over kunder og historikken på dem

Tilbud og Faktureringssystem

Tilbud og Faktureringssystem

Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.

Projektstyring

Projektstyring

Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.

Helpdesk System

Helpdesk System

Giv den bedste kundeservice med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.

Integration af CRM

Integration af CRM

I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv den handling der skal trigger et workflow og den opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.

Exchange / Office 365 / Gmail

Exchange / Office 365 / Gmail

Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite. Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.